TOPSHIT PHOTOGRAPHY blog

Photography, Fine Art, Wet Plate Collodion, Alternative photography

Predavanje o fotoblogih in fotoagencijah

with 17 comments


Sorry guys this post is in Slovenian with my lecture on photoblogs.
Evo predavanja, ki sem ga pripravil za kongres blogerjev Blogres. Pripravil sem ga v Keynote programu, ki je res vrhunska stvarca za predstavitve. Priznam, da sem, po Peter Koracovem uvajanju, čist not padu in se potem igral še cel teden Zatorej, tu je izpopolnjena 22 minutna verzija. NA DNU TE STRANI pa je še videoposnetek predavanja

Teoretični del predavanja:
– teorija o distribuciji fotografij (kako blogi in blogerske platforme ala Flickr vplivajo na to)
– ali so fotoblogi interesantni za tržišče
– potenciali razvoja fotoblogov

Praktični del predavanja:
– B5 bloga o družini Strojan
– B5 postane food photographer
– B5 kot Mladinin fotourednik novači fotoblogerje

Video v quicktime formatu, velikosti 512 pix širine in cca 330 MB težine, si lahko snamete TUKAJ.
PS: MY LECTURE DISAPPEARED FROM VIMEO! SOMEBODY KNOWS WHAT’S GOING ON? sorry…

Zemanta Pixie

Written by Borut Peterlin

28 June, 2008 at 19:48

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. I`ll try Google translator 😀

    Brvtvs

    28 June, 2008 at 20:46

  2. Google can’t help you 😦
    Unfortunately. Are you coming to Fotopub?
    B5

    Borut Peterlin

    28 June, 2008 at 21:15

  3. Ful dobro, pomojem si res zadel, kam gre vsa stvar.

    Se ena zanimiva storija: js fotkam cist za hec, pa so me na flickrju najdl iz največje nightlife brezplačne revije iz ria de janeira in prosil, če lahko objavjo mojo fotko..

    jaka

    28 June, 2008 at 21:21

  4. Odlično Borut. Sem si dovolil embedat na blogres.si.

    Oh da bi se še ostali predavatelji tako potrudili.. 🙂

    Tadej

    28 June, 2008 at 21:32

  5. Hvala Tadej, Jaka in Jasmin!

    Pravzaprav me je to predavanje zdramilo, ker se na videoposnetku vidi kako so me začetni tehnični problemi vrgli iz ritma in kako sem ga v drugem delu spet ujel. Naučil sem se veliko. Pa še to pred festivalom Fotopub, kjer bom spet imel predavanje. Pravzaprav dva.

    thx za embedanje!
    thx Jaka za potrditev moje teorije in prakse.

    B5

    Borut Peterlin

    28 June, 2008 at 21:43

  6. If I find some money from NGOs or ministries*..I`m coming..

    *Last week, government of Federation of Bosnia and Herzegovina had only 435 KM (217,5 Euro) on account 😀

    Brvtvs

    28 June, 2008 at 23:23

  7. Thanks for uploading the lecture, it is very interesting. Seems like this summer project might be a blog of my own 🙂

    JureF

    29 June, 2008 at 03:36

  8. Hej B5 🙂
    Si vsebinsko in vizualno zanimivo pripravil!
    You go man!

    Vidimo,
    L.

    Lidija

    29 June, 2008 at 08:48

  9. Borut, I understood almost everything, great presentation and lecture.
    Thanks for sharing!

    Brvtvs

    29 June, 2008 at 14:02

  10. Borut, pohvale za tole “predavanje”! Se nadejam še takih prispevkov v bodoče:)

    LP
    Jaka

    jaka

    29 June, 2008 at 15:36

  11. Živjo Borut, sem si pogledal tvoje predavanje, ki si ga pravkar objavil. Jaz pa tebi in vsem foto navdušencem pošiljam en poseben iskalnik slik. Zna videt kaj je na sliki in poišče podobne na internetu, tudi če je samo del spremenjen, kaj dopisano ali dorisano. Zaenkrat ima še majhno bazo slik, ampak ta tehnologija 100% ima prihodnost!

    http://tineye.com/

    Matej Kolaković

    30 June, 2008 at 02:19

  12. Meni se zdijo malo hecne te debate o blogih nasploh, ker je to že vse obstajalo desetletja…recimo dnevnik na 3delavnici ali pa journal da Deviantartu kjer se je dalo tudi dobiti kakšne odkupe fotke itd…

    Imaš pa zelo dober sistem v povezai z Flickr in DRR…si ful priden da tako redno in skrbno ažuriraš…svaka čast.

    Ciril

    1 July, 2008 at 00:50

  13. Všečno predavanje…

    Lepo, da si razložil štorijo okoli Storan afere, pa tudi tista o polhih je dobra…

    Miro

    Foto Rocker

    1 July, 2008 at 02:32

  14. Storan = Strojan 🙂

    (pozna ura)

    Foto Rocker

    1 July, 2008 at 02:33

  15. Ciril, kako se ti mora zdeti hecne šele debate o fotografiji, ki obstaja (uradno) od 1839 leta! Debata je, ker zadeva ni dorečena, ker se razvija in ker se od tistih strani, ki jih omenjaš vse zasukalo neštetokrat. Poglej si to in boš onemel…
    http://www.slideshare.net/JohnPearce/sift-happens-john-pearce-june-27-timed?src=embed

    Zelo slabo ažuriram. A se trudim.

    hvalavsem za komentarje. Imam štofa, za poste, a nimam časa 😦
    b5

    Borut Peterlin

    1 July, 2008 at 09:36

  16. Zanimivo predavanje, sploh razlaga te Strojan zgodbe se posluša kot napeta knjiga 🙂 thumbs up!!

    Matic Zorman

    2 July, 2008 at 02:24

  17. Super Borut, z veseljem sem si pogledal predavanje. Moram reči, da lahko vse samo potrdim, zaradi bloga sem imel možnost napisati tri članke s fotografijami v mojem mikru (april, maj, junij), pa še nekaj fotografij sem imel objavljenih po revijah in na internetu.

    CyMaN

    9 July, 2008 at 09:47


Leave a Reply

