TOPSHIT PHOTOGRAPHY blog

Photography, Fine Art, Wet Plate Collodion, Alternative photography

Pictures for new calendar of TPV volleyball team from Novo mesto

with 9 comments

Last week I’ve done also a shoot for calendar of TPV volleyball team from Novo mesto. The concept was urban concrete background with washed out colors + balance as a body posture. Dresses were made by Nives Dančulovič and hairdressing and make up by Karma. Unfortunately girls didn’t had appropriate shoes, so there were photographed bare footed. I like that except on pictures where they wear stockings. I’m publishing unfinished pictures. I’ll hire a person to do post production in a consistent manner.
First impression?
20081023_148420081023_171420081023_170320081023_164220081023_165020081023_165820081023_160220081023_158720081023_158120081023_155920081023_141720081023_152320081023_145520081023_1442_MG_1726

PS: HERE is a link to behind the scene pics by Nives

Written by Borut Peterlin

26 October, 2008 at 14:55

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. A lot of pictures you posted today. Beauty in these pictures on this post is that girls are not professional models and that their expressions are natural. Maybe, for me it would be better if they wear their volleyball shoes. I’m not a fashion guy so maybe a designer would not agree with me, but I think that concept would be better that way.
    Igor

    Igor Motl

    27 October, 2008 at 01:07

  2. Vsaka od teh fotk mi je dobra, pa še full so domiselne.

    Denis Ferlič

    27 October, 2008 at 10:57

  3. Thx Igor & Denis,
    About the shoes it was not my decision. I’m just a photographer 😦

    But tell me… in this series two pictures are doubled. Which one do you prefer. Answer in the way:
    first pair I prefer (left or right)
    second pair I prefer (left or right)

    thx everybody,
    B5

    Borut Peterlin

    27 October, 2008 at 12:21

  4. Hjam, meni se zdi pa totalni trk stilov… Nobl obleke in urbano ozadje…Nikakor ne paše skupaj (če gledaš iz modnega vidika)… Pa precej moteča je dostikrat velika globinska ostrina, ker maš v ozadju tok napisov, cevi, štang.. Tudi poze so glede na obleke čist preveč stegovalske…Ne vem zakaj so ti tak stajling naredil, ker če bi bile bolj urbano-športno zrihtate bi bilo vse skupaj dooooosti bolše! Mi je pa super prva fotka in pa tista kjer dekle skače po stopnicah dol! LP

    matjazz

    27 October, 2008 at 13:40

  5. Zdravo Matjaž,
    ne moreš verjet, a sem bil prepričan, da ti fotke ne bodo všeč. Ne vem zakaj.

    Prav odločil sem se, da bo ozadje urban beton in srednja barvna skala desaturirana. Meni je styling super in prvič, da sem pomislil, da bi moja žena dobro izgledala v kaki od teh oblek. Moraš priznat, da fotograf na to nikoli ne pomisli med fotografiranjem.

    To, da so bose mi je simbol svobode (sam veliko hodim bos po mestu) edinole na tistih kjer so v nogavicah, bi raje videl čevlje. Nevemkakšne. Morda športne zablurane, kot pri prvi fotki.

    Globinska ostrina oz. ozadje me moti samo pri tretji fotki, kjer se še nisem odločil ali retuširati tisto cev stran. Mislim, da jo bom kar pustil, ker kljub temu, da je na sami fotki vsiljiva, mi v seriji deluje.

    Stegovalske fotke so mi fajn, ker niso to modeli, ampak športnice, ki veliko skačejo, se stegujejo, če uporabim tvoj izraz, a jaz sem imel v mislih ravnotežje in sem jih postavljal v neudobne položaje in jim potem rekel, naj pretiravajo, da potem omahnejo in da jih bom fotografiral iz ravnotežja.

    Skratka drugače kot bi ti to naredil in vem, da ni to po standardih modne fotografije, a sem hkrati še tako nesramen, da mirno spim
    🙂
    B5

    Borut Peterlin

    27 October, 2008 at 14:28

  6. First pair – model pose is better to me in left one but photo is too tight for me so right one is better overall.
    Second pair – right one, even again model pose is better in left one but somehow, those stairs in lower part of picture are distracting.
    The best picture in this opus for me is second one – girl in red dress. Can not explain why, but that picture is taking my attention when ever I look at this post. Maybe colour contrast red-gray, maybe girls smile…
    Igor

    Igor Motl

    27 October, 2008 at 14:47

  7. Ah kje Borut..sej bi bil greh, če ne bi dobr spal zarad fotk! :)… Je vsekakor res kar si povedal.. Jaz ne bi tako naredil, ker si pa ti zadovoljen in oni, pa aleluja! Dosežen namen!… Sam mal sem mogu pokritizirat styling glede na vse ostalo (pa naj bo to šport al pa ozadje in kljub temu da bi Alenki zagotovo kaka ta oblekca pasala), ker sedaj dosti časa preživim s stilisti, teorijo mode & co, pa me je zbodlo v oko…

    matjazz

    27 October, 2008 at 19:06

  8. Lejga tega, dva vikenda prespi v Londonu, pa že starim sabljam soli pamet, ta mladina… 😉

    Ampak tokrat ma prav. Tudi meni ne pašejo skupaj lepe obleke in ta realna umazana urbanost. Morda bi še šlo, z ogromno retuše tistih malih madežev in smetk in stilizacijo prostora, da ne bi preveč spominjal na taprav beton, zarustano železo in grafite…

    ivan

    29 October, 2008 at 00:42

  9. Ne štekam. Meni je to najboljši del! No, pač stvar okusa. In cogito ero sum oziroma o okusih ni vredno razpravljati.
    B5

    PS: Naj živi Descartes!

    Borut Peterlin

    29 October, 2008 at 07:55


Leave a Reply

