TOPSHIT PHOTOGRAPHY blog

Photography, Fine Art, Wet Plate Collodion, Alternative photography

New set of portraits for Mladina’s summer issue “Interviews 2011”

with 5 comments

Mladina issued a special summer issue “Interviews 2011”. I’ve made these portraits. I hope you’ll like the portraits, the videolog and the reading. Don’t forget to rate & comment. THX, B5
.
.
Renata Salecl 8077_photo_borutpeterlinMirko Kovač 20110606_6328_photo_borutpeterlin.comLila Prap photo_borutpeterlin.com 20110516_0787Luciano Benetton photo_borutpeterlin.com 20110506_8418Franc Planinšek  photo_borutpeterlin.com 20110505_7964goran bregović  photo_borutpeterlin.com20110422_6491

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Borut, prejšni teden sem kupil te intervjuje in sem z užitkom pogledal fotke. Zelo dobre.

    Najboljša mi je Lila PraP s kužkom, tiskana izdaja ima še bolj “navite” barve. Naslednje pa so mi fotke plastičnega kirurga…..

    Erik

    11 July, 2011 at 08:28

  2. Hvala Erik, me veseli, da ti je všeč izdelek. Jaz sem najprej prebral Planinškov intervju. Namreč nisem bil prisoten cel intervju, a kolikor sem ga slišal, sem vedel, da bo zelo zanimiv. Naslednji je Benetton.
    Pri Lili Prap pa sem imel to veselje, da sem bil prisoten cel intervju. Zelo zanimivo je poslušat intervju. Napisan je drugače. Zapisan intervju analiziraš, razmišljaš, medtem ko v pogovorni varijanti je bolj sproščeno in marsikako pomembno misel neprežvečiš popolnoma.
    Rock in Roll,
    B5

    Borut Peterlin

    11 July, 2011 at 12:36

  3. Kul, spet en lep izdelek zunaj!
    Najboljša mi je fotka mojstra plastike, je veliko ironije v njej. 🙂 Res odlično, da si fotkal tudi odbojnik! Druge so tudi super, potegnejo prebrat intervjuje!
    Bravo!

    A5

    13 July, 2011 at 08:42

  4. […] Few days ago I’ve forgot to embed a video podcast on Mladina’s special issue “Interviews 2011“. I’ve updated the post and if you didn’t saw it on Youtube or on Facebook, I […]

  5. […] His blog about the portraits we did: https://borutpeterlin.wordpress.com/2011/07/11/new-set-of-portraits-for-mladinas-summer-issue-intervi… […]


Leave a Reply

